Η Ελλάδα στην οποία ζούμε, αλλά μόνο λίγα μέρη της γνωρίζουμε.
Εικόνες και σκέψεις από ταξίδια για να ταξιδεύει ο νους..

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Ταΰγετος εν έτη 2003 (ορειβατική)

Η σχολή χειμερινού βουνού του Παναγιώτη Κοτρωνάρου είχε οργανώσει το δεύτερο Σαββατοκύριακου του Ιανουαρίου του 2003 εκδρομή στον Ταΰγετο. Κάποιοι από την παρέα παρακολουθούσαν την σχολή και κάποιοι άλλοι, απλά «προσκολληθήκαμε»! Η σχολή ήταν στο καταφύγιο από το πρωί του Σαββάτου και έκανε μαθήματα πτώσεων, ασφαλείας και προσανατολισμού, ενώ εμείς φτάσαμε μεσημέρι στην Παλαιοπαναγιά και το απόγευμα (με σκοτάδι) φτάσαμε στο καταφύγιο όπου θα γινόταν η διανυκτέρευση σε σκηνή. Το βράδυ ο καιρός χειροτέρεψε και χιόνισε. Το πρωί (με το γλυκοχάραμα!) που ξυπνήσαμε, είδαμε το χιόνι πάνω στις σκηνές και … τίποτε άλλο! Η ομίχλη ήταν πυκνή. Σιγά σιγά  η ομίχλη έφυγε, και η πορεία από το καταφύγιο (περίπου  1500 μέτρα) έως τα 2000 μέτρα έγινε σε ελάχιστο, πατημένο χιόνι και μόνο με συννεφιά. Στην συνέχεια όμως, από τα 2000 και μέχρι την κορυφή του Προφήτη Ηλία, η ομίχλη ήταν πολύ και το χιόνι παγωμένο. Έτσι φορέσαμε και αξιοποιήσαμε όλο τον εξοπλισμό (κραμπόν, πιολέ, σχοινί, σκουφί, χούφτες, .. ). Στην κορυφή δεν πολύ-καταλάβαμε ότι φτάσαμε μιας και δεν βλέπαμε τίποτα από την ομίχλη (γιαούρτι κατάσταση!). Η επιστροφή έγινε από την ίδια διαδρομή.

Ξεκινώντας:

Η διαμονή μας:

Η σκηνή, πριν και μετά. Αφήνουμε πίσω μόνο τα ίχνη μας...

Η αρχή της πορείας σε χαμηλό υψόμετρο: